Siti, Neelofa mengundi di mana?

5/27/2013 12:12:00 am 0 Comments



Siti Nurhaliza



Artis: Datuk Siti Nurhaliza Tarudin

Umur: 34 tahun

Kawasan mengundi: Parlimen Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur

Lagu popular: Muara Hati & Falling In Love

"Siti berharap proses pembuangan undi akan berjalan lancar dan semua rakyat Malaysia harus keluar mengundi dengan aman.

"Lakukan amanah dan tanggungjawab terhadap negara dan elakkan daripada perkara yang tidak diingini daripada berlaku.



Neelofa 



Artis: Noor Neelofa Mohd Noor @ Neelofa

Umur: 24 tahun

Filem: Azura 2012

Kawasan mengundi: Parlimen Pasir Mas, Kelantan.

"Ini merupakan kali pertama saya mengundi dan saya memang teruja untuk membuang undi. Saya anggap undi saya ini amat penting dalam membantu parti yang saya pilih untuk membentuk kerajaan."



0 comments: