puki mak amoi cina....1

4/17/2011 05:00:00 pm 0 Comments

entah apa yang terjadi...kejadian yang tak ku ingini menimpa. bukan aku katakan malang tak berbau atau sudah jatuh ditimpa tangga. tapi aku percaya itu semua adalah suratan yang telah pun ditulis di azali.

punca sebab musabab??
akibat terlalu memikirkan tentang Gen2 aku tu, fikiran ku melayang jauh namun tumpuan pemanduan masih ada fokusnya. tengok kiri tengok kanan bila selamat terus jalan. kekadang walau pun kita beringat sebelum kena, kita juga yang terkena

gedebuk...berpusing hampir 135 darjah. habis remuk bahagian bontot kanan sang kancil aku. apalagi aku terus bergerak ke arah vios kelabu. mulanya vios itu bergerak seakan tak peduli apa yang terjadi. bertambah geram aku dibuatnya. keluar terus berjalan ke arah vios, ditangan dah ada besi pengunci stereng. aku mau duit!aku mau duit!
[gallery]
rm200 dah aku dapat. tunggu apalagi. blah

0 comments: