puki mak amoi cina 3

4/20/2011 08:33:00 am 0 Comments

petang tu seperti yang dijanjikan, aku hadirkan diri ke balai polis mutiara damansara. menyusup keluar dari opis jam 3.30 petang..sampai kurang 2 minit jam 4. kelibat puki mak amoi ngan balak dah kelihatan. tengok muka aku pun nampak takut-takut. 13 minit kemudian, inspektor zumairi muncul " apa cerita?". penipu punya puki cina. banyak tak betul dok kelentong mamat inspektor tu. oleh kerana nak settle aku minta maaf je. " i just wanna back my money. not fair to me to give my money to person who had crash my car". apa aku nak cakap. bagi jelah duit tu. kira settle.

jam 8.55 malam aku pi seksyen 6, cawangan trafik. buat report tentang eksiden . 1 jam menunggu baru tiba turn aku. sarjan botak idris pulak takdok. besok kena datang lagi.

0 comments: