8/08/2007 07:10:00 pm 0 Comments

Abang 98 1
>
>
> Tuah Badan
>
> Cerita ni terjadi waktu aku menuntut di sebuah IPT
> tempatan beberapa tahun yang lalu. Di sinilah aku
> telah kehilangan teruna aku yang aku pertahankan
> setelah sekian lamanya.
>
> Puan Mui (bukan nama sebenar) adalah seorang
> pensyarah yang lawa dan kiut miut. Orangnya kecil
> molek tapi bodynya...mengalahk an anak dare.....
> Dari cerite yang aku dengar dia dah setahun menjanda
> tanpe ada anak....
>
> Dia ajar aku subjek ekonomi. Tiap kali mengajar dia
> pakei seksi habis. Kalau dia mengajar semua mata
> mesti tertumpu kat dada dan paha dia yang empok lagi
> putih melepak...temasukla h aku...tapi yang aku
> perasan waktu die mengajar dia asyik target aku
> jeeee....
>
> Minggu tu dia bagi ujian...5% untuk ke final.....Dua
> hari lepas ujian dia panggil aku ke bilik kerana ada
> hal penting....Aku kata mesti aku fail punya kalau
> tak takkan dia panggil aku...
>
> Sangkaan aku tepat, bila aku sampai ke bilik
> dia....aku lihat kertas jawapan aku ade kat tangan
> dia....dia tanya aku kenapa aku tak menjawab soalan
> dengan tepat? Aku kata, aku jawab dengan baik dan
> suruh dia baca semula...
>
> Hari tu aku tengok dia pakai seksi
> habis..payudarenye jelas kelihatan dan membuatkan
> jantung aku berdebar....
>
> Tiba-tiba dia bangun dan kunci pintu dari dalam dan
> rapat kat aku...dan terus berbisik kat telinga
> aku...Ini membuat bulu tengkok aku berdiri... Puan
> Mui memang straight forward punya orang... Dia kata
> dia boleh tolong aku lulus dengan syarat... Belum
> habis aku tanya syaratnya tangannya telah menyentuh
> batang aku dari luas seluar yang aku
> pakei......syaratny a dia nak kulum batang aku
> puas-puas katanya sambil membuka zip seluar aku..aku
> tak boleh nak buat apa-apa kerana batang akupun dah
> mengeras...aku tak pernah dibuat sebegini sebelum
> ini..bayangkanlah. ..
>
> Bila batang keras aku telah keluar dia terkejut
> besar melihat saiz dan ukurannya. Lebih kurang 7
> inci dan hujungnya sangat lebar..Waw katanya this is
> giant....Dia terus kulum aku dengan rakusnya.
>
> Aku tak tahu apa nak buat cuma serah aje pade die
> yang lebih berpengalaman. . Aku lihat dia cuma mampu
> kulum bahagian kepala sahaja kerana batang aku besar
> dan panjang...rasanya sungguh sedap..Kesedapan yang
> tak pernah aku rasakan selama ini. Pun Mui terus
> kulum batang aku tanpa mampu mengeluarkan kata-kata.
> Selang 10 minit aku rasa badan aku tiba-tiba panas
> dan aku terasa satu kenikmatan yang teramat sangat
> yang memusat dari pusat sehingga kemaluanku.. .
> Rupa-rupanya aku hampir klimek...Puan Mui terus
> mengulum batang ku dengan lebih rakus dan akhirnya
> aku terpancut di dalam mulutnya..
>
> Puan Mui terus menghisap batangku sehingga kering
> namun batang aku masih lagi tegang...This is great
> kata Puan Mui. Aku cuba menyentuh cipap Puan Mui
> namun Puan Mui menyuruh aku keluar sebaik sahaja
> telefon di dalam biliknya berdering. Dia kata kat
> aku not now...Dia suruh aku beredar tetapi sebelum
> aku beredar dia memberi nombor telefonnya kepadaku
> dan menyuruh aku menelefonnya pada jam 8.00 malam
> tersebut... Aku pun beredar dari bilik Pun Mui
> tetapi sebelum aku menutup pintu biliknya dia sempat
> berkata, you can get A- for your paper sambil
> tersenyum padaku.
>
> Petang tersebut sebelum aku balik ke rumah sewaku
> aku telah membeli sebuah pita lucah untuk
> mempelajari bagaimana mereka melakukannya. Petang
> itu aku habiskan masaku dengan menonton filem lucah
> tersebut sementara menunggu pukul 8.00 malam. Pukul
> 8.00 malam akupun menghubungi Puan Mui dan tanpa
> banyak bicara dia menjemput aku minum teh
> dirumahnya.. ...
>
> Setibanya aku di rumah Puan Mui, dia terus mendakap
> aku dan kami pun berkucupan. Dia memang seorang yang
> berpengalaman. .. Dia mengajak aku masuk ke
> biliknya.... Dia membuka pakaian nya satu persatu di
> hadapan aku dan membuatkan batangku terus
> menegang.... Ini rupanya badan yang menjadi idaman
> ramai selama ini. Aku terus membuka pakaianku dan
> tanpa banyak soal aku terus mendakapnya dan
> membaringkan Puan Mui ke katil empoknya.... Aku
> kucup bibirnya dan aku jilat tengkok Puan Mui. Aku
> kulum teteknya sehingga dia meraung keenakan. Tangan
> Puan Mui sempat melancap batang ku namun aku terus
> memberanikan diri dengan menjilat pusatnya dan terus
> ke cipapnya...Dia meraung lagi kerana keenakan. Aku
> terus buat seperti yang apa dilakukan oleh pasangan
> yang aku tonton dalam filem petang tadi...Aku jilat
> dan jentik kelentitnya sehingga dia meraung dan
> terpancut beberapa kali...Dia kata this is great....
> Please fuck me, Please. Aku tak layan langsung tapi
> sebaliknya aku
> masukkan jari aku satu persatu kedalam cipapnya dan
> lidah aku masih menjilat kelentitnya yang panjang
> sehingga dia terpancut lagi.....Dia masih merintih
> simpati agar aku segera masuk....Namun aku ada idea
> dan tanya dia apa aku akan dapat... Dia kata I
> promise you will get A++ sambil meraung keenakan.
>
> Tanpa berfikir panjang aku pun mengambil bantal yang
> ada dan menyandarkan punggungnya agar ia lebih
> terangkat dan aku pun memasukkan batang aku kedalam
> cipapnya namun ianya aku rasakan masih sempit dan
> panas, namun Puan Mui memudahkan kerja aku dengan
> mamaut pinggang aku dengan kedua belah kakinya
> sehingga aku berjaya memasukkan kesemuanya.. .Aku
> pun mula berdayung dan aku lihat Puan Mui meraung
> keenakan. Sekarang kepala Puan Mui berada di bawah
> katil dan dia tidak berhenti-henti berkata fuck me
> please... you are great....yes. ..yes...Aku cabut
> batang aku dan mengarah agar Puan Mui menonggeng..
> kami buat cara doggie pula dan dia meraung lagi
> kerana keenakan.. dia kata aku the greatest lover
> yang dia pernah main with. Setelah sekian lama
> berdayung aku rasa nak terpancut dan tanpa membuang
> masa aku tusuk cipap dia kuat-kuat dan pancut di
> dalamnya...wah sungguh nikmat sekali....
>
> Aku cabut batang aku dan masukkan ke dalam mulutnya
> dan dia kulum aku sehingga kering...namun aku cepat
> recover..dan batang aku tegang balik... waw this is
> great, dia kata......Dia nak relek dulu katanya tapi
> aku cepat-cepat tonggengkan dia dan kenakan kondom
> yang aku bekalkan tadi... Perlahan-lahan aku
> masukkan batang aku ke lubang buntutnya..dan ini
> membuatkan dia terkejut...dan berkata not there my
> dear....tapi aku tak peduli... Aku rasa sempit yang
> amat sangat namun bila aku tusuk kuat-kuat batang
> aku masuk sedikit demi sedikit...akhirnya aku
> berjaya memasukkan kesemuanya dan berdayung... aku
> rasakan satu kenikmatan yang teramat sangat dan aku
> lihat Puan Mui yang pada mulanya tadi kesakitan kini
> bertukar kepada keenakan. Aku terpancut lagi tapi
> kali ini di dalam lubang buntutnya... .
>
> Kami sama-sama gelak dan dia kata akulah yang
> pertama kali memecah virgin buntutnya... ...dan aku
> pasti akan dapat A++.
>
> Pada malam tersebut aku benar-benar puas kerana kami
> asyik main...aku kira 7 kali....aku balik ke rumah
> pada pukul 6.00 pagi dan terus sambung tidur kerana
> terlalu letih. Mujurlah kelas aku mula jam 11.00
> pagi. Aku tersenyum sendirian sambil berkata inilah
> yang dikatakan tuah badan....
>

0 comments: